Πόσοι αναγνώστες επισκέφτηκαν το blog μας ;

Βρε βρε καλώστο... που χάθηκες ;

 
Eίμαι ο Μάνος Μολυβάκης και θα σας κάνω παρέα στο blog σας, πρώτον γιατί χρειάζεστε έναν περιηγητή και δεύτερον γιατί βαριέμαι την τηλεόραση. Εδώ πρέπει να κρεμάσετε τα κείμενά σας και δεν εννοώ με μανταλάκια. Ότι γράφετε στο word και θέλετε να αναρτηθεί πρέπει να το επιλέξετε με την εντολή "αντιγραφή" και μετά αφού μπείτε εδώ στο bohemians και πατήσετε νέα ανάρτηση να το κάνετε "επικόλληση" στο χώρο που υπάρχει για το κείμενο. Μετά κάνετε κλικ παραπάνω στη θέση "τίτλος", γράφετε κάτι βαρύγδουπο π.χ. "Δυό πασατέμποι στον κατήφορο" και τέλος πατάτε κάτω εκεί που λέει ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ. Αυτό είναι όλο. Για να μπορείτε όμως να συνδεθείτε στο blog και να έχετε πρόσβαση στην επιλογή Νέα Ανάρτηση πρέπει να έχετε δώσει τα ακόλουθα στοιχεία στον bloger.com : το κοινό σας email που είναι το writtersintheegg@gmail.com και το password που σας έδωσε ο Περικλής. Αλλιώς γράφετε απλώς σχόλια στις υπάρχουσες αναρτήσεις, κάτι που σας δίνει περιορισμένο χώρο αλλά γίνεται χωρίς σύνδεση στο τάκα τάκα.  Επειδή είμαι φρικιό και δε μου κολλάει ύπνος τα βράδια θα απαντάω στα ερωτήματα που θα μου γράφετε εδώ κάτω στο πλαίσιο " σχόλια " αρκεί να μην έχουν απαγορευμένο περιεχόμενο. Για την αμοιβή μου δέχομαι μπισκοτάκια Μιράντα και μάρκες για τα συγκρουόμενα. Φιλάκιααααα

2 σχόλια:

Αγγελική Παπαδοπούλου είπε...

Καλοτάξιδο το blog με άνέμους έμπνευσης και δημιουργίας.
Με χαμόγελο
Αγγελική

Παντογραφείον είπε...

Εμπρός συντροφοναύτες μου, κρεμάστε τα πανιά... ε..χμ... τα κείμενά σας εννοώ, να τα καμαρώνει όλος ο ντουνιάς ξανά καθώς μας ταξιδεύουν.