Πόσοι αναγνώστες επισκέφτηκαν το blog μας ;

Ανδρέας & Άντρια εδώ...

Εδώ είμαι! Επέστρεψα πριν από λίγες μέρες και είμαι παγιδευμένη μεταξύ διαβάσματος για το πτυχιακό, τα Ισπανικά και το πιάνο και της κακής σύνδεσης internet (που θα φτιαχτεί σε λίγες μέρες). Σας παρακολουθώ μέσα από τα mail σας όσο μπορώ, αν και είναι φανερό πως έχασα επεισόδια. Περιμένω να καταλαγιάσει λίγο ο χαμός των πρώτων ημερών προσαρμογής για να επανέλθω. Συγχαρητήρια για το blog! Πολύ ωραία δουλειά! Πολλά φιλιά! Άντρια
Εδώ είμαι και εγώ, διαβάζω για τις εξετάσεις εισαγωγής στο μεταπτυχιακό της σχολής μου!Δίνω σε μια εβδομάδα! Και εγω σας παρακολουθώ παρόλο που δεν συμμετέχω. Πολλοί δραστήριους σας βρίσκω.. Το μπλογκ-φόροουμ είναι πολύ καλή πρωτοβουλία! Η επιλογή του ονόματος: Bohemians, τα σπάει! Μπραβο σε όποιο το σκεφτηκε! Άμα ξεκαθαρίσει το τοπίο με το διάβασμα θα δηλώσω και εγώ παρών! Καλή συνέχεια! Αντρέας

1 σχόλιο:

Ομάδα νέων συγγραφέων είπε...

Σας περιμένουμε λοιπόν γιατί μας έλειψε η παρέα σας. Καλή επιτυχία στο πτυχιακό Άντρια, με το καλό να επιλεγείς Ανδρέα. Οι κρασοκατανύξεις μας θα ανακοινώνονται εγκαίρως, οι συναντήσεις μας φαίνονται πάντοτε εδώ στο blog. Καλή αντάμωση.