Πόσοι αναγνώστες επισκέφτηκαν το blog μας ;

Λάβετε θέσεις. Έτοιμοι. Μπρος!

Ας γράψουμε λοιπόν κείμενα με οποιαδήποτε μορφή και διάθεση εμπνευσμένα αυτή τη φορά από στίχους τραγουδιών. 

Μπορεί ο καθένας να γράψει με αφορμή την ομάδα στίχων που του "μιλάει" περισσότερο. Μπορεί να γράψει με αφορμή και τις δύο ομάδες. Μπορεί ακόμη να γράψει ένα κείμενο εμπνευσμένο συνδυαστικά και από τις δύο.  

Τα κείμενα μπορούν να αποτελούνται από μία μέχρι χίλιες λέξεις.
Να θέσουμε μια προθεσμία μέχρι την επόμενη Τετάρτη (1η Ιουνίου);

Μπορείτε να στέλνετε τα κείμενά σας στη Βάσια ή σε μένα για να τα κρεμάμε στο blog-τετράδιο (www.bohemiansteam.blogspot.com) κάτω από την καρτέλα "Εμπνεύσεις".

Στη συνάντηση της 1ης Ιουνίου μπορούμε να αποφασίσουμε μαζί αν και πώς θα επιλέξουμε το καλύτερο κείμενο.

Ακολουθούν οι στίχοι και τα τραγούδια που πρότεινε ο Παναγιώτης.

Ξύστε τα μολύβια σας, αγοράστε καινούρια στυλό, ξεθάψτε τα τετράδιά σας κι αρχίστε!

Άντρια


Μακριά σου ένα χρόνο αγάπη μου,
μακριά σου ένα χρόνο δεν ανάσανα.
Μακριά σου ένα χρόνο δεν ανάσανα,
δεν αντέχω σ' άλλο πόνο σ' άλλα βάσανα.

Την πίκρα την μεγάλη αγάπη μου,
την πίκρα την μεγάλη δεν την μπόρεσα.
Την πίκρα την μεγάλη δεν την μπόρεσα,
ξαναγύρισε και πάλι σε συγχώρεσα. 
(Από το τραγούδι "Μακριά σου ένα χρόνο")


 



Τα τσιγάρα αναβοσβήνω
κάνω το πικρό γλυκό
κι ο καπνός που πάει πάνω
φτιάχνει ένα μηδενικό

Φίλοι με ρωτούν τι κάνω
πώς τα πάω πώς περνώ
κι εγώ ανάβω ένα τσιγάρο
και δεν ξέρω τι να πω

(Από το τραγούδι "Τα τσιγάρα")


1 σχόλιο:

Παντογραφείον είπε...

αχ ψυχή μου φαντασμένη
και κορμί μου μοναχό
αν εγώ δε σας παντρέψω
σα τσιγάρο να καώ

( πάνω σε αυτό θα γράψω, αυτή την εσωτερική τιτανομαχία που άγρυπνους και στεγνούς μας παραδίνει κάθε πρωί στο φως Του )