Πόσοι αναγνώστες επισκέφτηκαν το blog μας ;

τα πιό ωραία πράγματα δεν είναι ..πράγματα

Μια πασχαλίτσα ζει ξεχασμένη στο δωμάτιο μου εδώ και μέρες. Ξέρω τι πίνει αλλά δεν ξέρω τι τρώει κι έτσι της αφήνω διάφορα. Σε αντάλλαγμα μου δίνει την πολύτιμη καλοκαιρινή της διάθεση πετώντας εδώ κι εκεί. Τρέφει τα μάτια μου με το υπέροχο βαθυκόκκινο της χρώμα κάθε φορά που κάθεται κάπου και γεμίζει την ψυχή μου με όλα εκείνα που οι άνθρωποι ΔΕΝ είναι…
Σίγουρα μες τις προθέσεις της δεν είναι να με βλάψει, μάλλον κάτι τέτοιο δεν της έχει περάσει ούτε σαν υπαρκτή κατάσταση απ το μυαλό…
Σίγουρα στα φτερά της δεν έχει τσέπες, έτσι δεν της προσφέρεται η δυνατότητα να χαλάσει φιλίες για τα λεφτά...
Σίγουρα δεν έχει κανέναν αίσθημα ανταγωνισμού, δεν νοιώθει ελλιπής…
Σίγουρα δεν ζει εις βάρος μου, από κάθε άποψη…
Σίγουρα δεν έχει ανάγκη την παρέα μου αλλά κι αν την έχει σίγουρα τη διάλεξε δεν της την επέβαλε κανείς…
Δεν έχει ίχνος εγωισμού, αγνοεί τι πα να πει…
Σαφώς και δεν έχετε ιδέα τι θέλω να πω….
Αλλά σίγουρα τα πιο ωραία πράγματα δεν είναι πράγματα!!!
 
Κατερίνα Χ

Δεν υπάρχουν σχόλια: