Πόσοι αναγνώστες επισκέφτηκαν το blog μας ;

επιλέξτε το βιβλίο μας για τον Φλεβάρη

μετά το μπαρ Φλωμπέρ του Σταμάτη που υπερψηφίσαμε και διαβάσαμε η λίστα είχε κατά σειρά προτίμησης των bohemians τα παρακάτω βιβλία


 Το σβήσιμο   Το όνειρο του Οδυσσέα
Το πεθαμένο λικέρ

2. Το σβήσιμο, Percival Everett 5 ψήφοι
3. Το όνειρο του Οδυσσέα, Μάκης Καραγιάννης 4 ψήφοι
4. Το πεθαμένο λικέρ, Γιάννης Ξανθούλης 3 ψήφοι
5. Σκοτεινές επιγραφές, Αλέξης Πανσέληνος 3 ψήφοι
6. Σπούτνικ αγαπημένη, Haruki Murakami 1 ψήφος
7. Η πρώτη λέξη, Βασίλης Αλεξάκης 1 ψήφος
8. Τα σακιά, Ιωάννα Καρυστιάνη 
9. Ένα κάποιο τέλος, Julian Barnes     

όπως καταλαβαίνετε με τον Barnes κάναμε...ζαβολιά ! 

τι διαβάζουμε ;   απαντήστε πατώντας σχόλιο,  βάλτε νούμερο και το όνομά σας και μη βάλετε το 11... 9 είναι όλα ... enter 
ή αν δε τα θέλετε αυτά στείλτε ένα απλό e-mail στην ..TEA μας


 

17 σχόλια:

Ομάδα νέων συγγραφέων είπε...

εγώ λέω Ξανθούλη ... Περικλής

debby είπε...

Η Δέσποινα προτείνει Σκοτεινές Επιγραφές- Αλέξη Πανσέληνου....αλλά είναι 552 σελ. Προλαβαίνουμε;;


Δέσποινα :)

szachou είπε...

και εγώ Ξανθούλη... Σοφία

Πάνος Καραδούκας είπε...

Είμαι ο Πάνος και είμαι καλά... εχμ συγγνώμη ψηφίζω "Σπούτνικ αγαπημένη"

Andria Loucaidou είπε...

Εδώ Τέα. Ψηφίζω Everett και "Σβήσιμο".

ΜΙΧΑΛΗΣ είπε...

Από τη μεριά μου ψηφίζω "Το Πεθαμένο Λικέρ" του Ξανθούλη.

Βάσια είπε...

Ψηφίζω Σκοτεινές επιγραφές και
Σπούτνικ αγαπημένη
Βάσια

Αχιλλέας είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Αχιλλέας είπε...

Τα βρίσκω τρομερά ενδιαφέροντα όλα τα βιβλία και ελπίζω να μην ξεχαστεί η λίστα προτού διαβαστούν πρώτα όλα μέχρι και το τελευταίο, και ας παραβλληθούν ενδιάμεσα και άλλα τόσα : ) Ειλικρινά θα έβαζα ψήφο σε οποιοδήποτε άλλο εκτός από "ΤΟ ΣΒΗΣΗΜΟ", αλλά είναι από τα στυλ που λατρεύω και απολαμβάνω και αν θυσιάζω εκεί την ψήφο, την θυσιάζω για σας :) ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΣΩΣΩ :)
Αχιλλέας

Panos Karadoukas είπε...

τελικά τι ψηφίζεις ρε φιλαράκι;
γιατί εγώ δεν κατάλαβα από τι ακριβώς μας έσωσες ή θα μας σώσεις

Αχιλλέας είπε...

...και για όποιον δεν κατάλαβε, ψηφίζω αυτοσαρκασμό...

permil είπε...

εγώ ψηφίζω αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη

εχμμμμ το σβήσιμο ; Αχιλλέας και Άντρια .... αλλάζω την ψήφο μου και πάω μαζί τους γιατι μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτονται...
πέρις ..το σβήσιμο

Ανώνυμος είπε...


Το πεθαμένο λικέρ του Ξανθούλη αλλά μετά τα πιο πάνω το Σβήσιμο μου κίνησε την περιέργεια οπότε ένα από τα δύο αυτά.

Μαρία Σκου

Ανώνυμος είπε...


ψηφίζω Σκοτεινές Επιγραφές του Αλέξη Πανσέληνου

Μαρία Σειρ.........

EFFIE είπε...

Μπήκα μέσα με σκοπό να ψηφίσω Καρυστιάνη. Μετά την ψηφοφορία που είδα, όμως, κατάλαβα ότι είναι άουτσάιντερ. Οπότε τη σβήνω και ψηφίζω το "Σβήσιμο" μπας και γλιτώσω τον Ξανθούλη!
Έφη

permil είπε...

άνΤΕ ΤΕΑ να το πάρει το ποτάμι ... βάλτο ανακοίνωση πριν μας το σβήσουν ..
εκείνη η ΣΕΙΡ πρότεινε βιβλίο 600 σελίδων ρε ; το άτομο !!!
δε σας ματιάζουμε πάντως
σας αγαπάμε όλες σας

ΜΙΧΑΛΗΣ είπε...

Πάντως Περικλή, μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι...

Και εγώ το αγαπάω το "άτομο" αλλά, κρατιέμαι!

έκλεισε για το Σβήσιμο; ας το σβήσει το ποτάμι!