Πόσοι αναγνώστες επισκέφτηκαν το blog μας ;

Η τελευταία απόφαση

Της Βάσιας Αλτιπαρμάκη


     Τικ, τοκ, τικ τοκ μετρούσα τα δευτερόλεπτα. Άλλα 120, άλλα 60, 20, 10, 1… και σε αυτό το τελευταίο δευτερόλεπτο στάθηκα για μια ανάσα που κράτησε για μια αιωνιότητα ή έτσι μου φάνηκε. Και ξαφνικά πέρασε και αυτό και χάθηκε μαζί με τα αδέλφια του. Αλλά για κάποιο λόγο δε μπόρεσα να το αφήσω να εξαφανιστεί σαν τα άλλα. Αποφάσισα να το ακολουθήσω για να ανακαλύψω επιτέλους που πάνε τα χαμένα δευτερόλεπτα. Ίσως στο κόσμο των χαμένων πατρίδων, των χαμένων δουλειών, των χαμένων ευκαιριών, των χαμένων ερώτων… Ίσως εκεί να άνηκα και εγώ αφού το τελευταίο διάστημα ένιωθα όλο και πιο χαμένη. Χαμένη στον κόσμο μου θα το έλεγαν πολλοί, χαμένοι στη μετάφραση το λέω εγώ. Όπως και να την αποκαλέσετε την κατάσταση μου, σημασία έχει πως βιαζόμουν να ακολουθήσω το χαμένο δευτερόλεπτο πριν εξανεμιστεί.
      Και τότε άκουσα μια γλυκιά φωνή να μου ψιθυρίζει «Και αν δεν είμαι χαμένο;» Και εκείνη τη στιγμή με αγκάλιασαν και με διαπέρασαν μονομιάς 31,536,000 δευτερόλεπτα, άλλα χαμένα και άλλα κερδισμένα.
     Χαμένα όταν άκουσα την πόρτα να κλείνει και δεν έκανα τίποτα για να τον σταματήσω, όταν δεν πάτησα το send φοβούμενη την απόρριψη, όταν ξεκινούσα έναν καβγά και ας είχα άδικο, όταν ήμουν έτοιμη να πω «συγγνώμη» αλλά το άφηνα για αργότερα γιατί πάντα υπήρχε χρόνος…
      Και κερδισμένα, όταν άνοιξα την αγκαλιά μου, όταν χόρεψα ένα τελευταίο χορό, όταν την κάλεσα για ένα «γεια» που θα κρατούσε μία ώρα και ας με κυνηγούσαν προθεσμίες, όταν χαμογέλασα…
      «Κερδισμένο ή χαμένο, εσύ αποφασίζεις», άκουσα πάλι την φωνή πριν σβήσει και με αφήσει μετέωρη μεταξύ δυο δευτερολέπτων, ενός που είχε ήδη φύγει και ενός που βρισκόταν ήδη στο δρόμο. Τικ άκουσα και πρόλαβα να δω το δείκτη του ρολογιού να μετακινείται. Η αντίστροφη μέτρηση είχε ήδη τελειώσει. Κοίταξα για μια τελευταία φορά το ρολόι και έκλεισα το μάτι στο χρόνο που έφευγε, αποφασισμένη στον επόμενο απολογισμό δευτερολέπτων να δηλώσω κέρδος και όχι ζημία. 

1 σχόλιο:

EFFIE είπε...

Από δω και μπρος, μόνο κερδισμένα δευτερόλεπτα σου εύχομαι!